Tak, ale tylko jeżeli pożyczka została już spłacona.
Wonga Pay jest zupełnie nową aplikacją do płacenia telefonem, w ramach której masz do dyspozycji w pełni funkcjonalny rachunek płatniczy i limit kredytowy w wysokości do nawet 7 000 zł. Jak można się domyślić już po pokrewnej nazwie, Wonga Pay to usługa udostępniona przez markę Wonga. Kredyty i limity w obu z nich są ze sobą powiązane. Co to dla Ciebie oznacza?
Jeśli aktualnie spłacasz pożyczkę w Wonga, to nie możesz korzystać z Wonga Pay. Bardzo cenimy jednak osoby, które sięgają po produkty Wonga. Gdy tylko spłacisz swoje obecne zobowiązanie w Wonga do końca, możesz śmiało rozpocząć nowy proces rejestracji i wnioskować o limit w Wonga Pay!
Sprawdź, jak spłacić limit lub raty Wonga Pay
Sam fakt posiadania kredytu w banku lub instytucji pożyczkowej, a nawet spłacanie czegoś kupionego na raty, nie wykluczy Ci możliwości założenia konta w Wonga Pay. O ile otrzymasz pozytywną ocenę zdolności kredytowej, bez trudu zarejestrujesz się w aplikacji i otrzymasz limit w wysokości nawet do 7 000 zł!
Wysoka kwota innych zobowiązań może jednak sprawić, że wnioskowanie o limit w Wonga Pay będzie na jakiś czas niedostępne – aż do momentu, w którym spłacisz część należności i tym samym poprawisz swoją zdolność kredytową.
Nie podawaj nikomu swoich danych i nie daj się złapać na tzw. „oszustwo na aplikację” (np. płatne testy czy wynagrodzenie za założenie konta w aplikacji i udostępnienie danych).
Prowadzenie rachunku płatniczego, limit odnawialny, zakupy i usługi na raty, darmowe odroczenie płatności nawet do 45 dni.
W aplikacji, w sekcji Karta kliknij przycisk „Dodaj do G Pay” i postępuj zgodnie z instrukcjami na ekranie. W razie problemów – skontaktuj się z nami.
Usługa, dzięki której kupujesz coś teraz, a płacisz dopiero za jakiś czas. Może dotyczyć zarówno zakupów online, jak i offline. W Wonga Pay masz na to nawet do 45 dni.
Masz pytania? Chętnie pomożemy.
Nasi doradcy są dostępni: pon.–pt. 8:00–22:00, sob.–nd. 9:00–17:00 z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy. Kosz połączenia wg taryfy operatora.
Nasi doradcy są dostępni:
pon.–pt. 8:00–22:00
sob.–nd. 9:00–17:00
z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.
Koszt połączenia wg taryfy operatora.
W każdej sprawie napisz na:
W każdej sprawie napisz na:
W sprawie reklamacji napisz na:
W sprawie reklamacji napisz na: