Jakie usługi oferuje Wonga Pay?

Aktualizacja:

25.05.2023

Prowadzenie rachunku płatniczego, limit odnawialny, zakupy i usługi na raty, darmowe odroczenie płatności nawet do 45 dni.

Wonga Pay nie jest jedynie usługą „kup teraz, zapłać później” pozwalającą na płatności odroczone za zakupy. To w pełni funkcjonalny rachunek płatniczy wraz z kartą Visa, przy użyciu którego możesz zarządzać swoimi finansami tak, jak zwykle. Poznaj wszystkie możliwości aplikacji!

Rachunek płatniczy Wonga Pay

Po założeniu konta w aplikacji Wonga Pay otrzymasz własny rachunek płatniczy z indywidualnym numerem. Będzie on prowadzony przez Wonga, a jego celem stanie się rozliczanie wykonanych transakcji i obsługa przyznanego Ci limitu. Aby móc korzystać ze środków własnych, musisz je wpłacić na rachunek płatniczy Wonga Pay. Służy do tego przycisk „Wpłać środki” znajdujący się na środku ekranu głównego aplikacji.

Z rachunku Wonga Pay możesz korzystać tak, jak Ci wygodnie. Zapłacisz z niego za bieżące zakupy stacjonarne lub online, rozłożysz wydatek na raty, podepniesz kartę do G Pay. Możesz też wygodnie sprawdzać historię wykonanych działań, przechodząc do zakładki „Ostatnie transakcje”.

Aplikacja do płatności odroczonych

Rachunek możesz obsługiwać w aplikacji mobilnej na swoim telefonie. Intuicyjny interfejs ułatwia nawigację po poszczególnych opcjach i sprawia, że oszczędzasz na czasie. Wystarczy tylko kilka kliknięć, by np. sprawdzić dostępny limit, zablokować kartę czy rozłożyć płatność na raty – błyskawicznie i bez czasochłonnych formalności.

Zakupy na raty w Wonga Pay

Korzystając ze swojego konta Wonga Pay, możesz wygodnie robić zakupy z płatnością odroczoną. Dzięki temu kupisz coś dziś i zapłacisz za to nawet do 45 dni później. Opcja ta jest dostępna zarówno przy zakupach w sklepach stacjonarnych, jak i internetowych. Możesz też wypłacać pieniądze z bankomatu (dowolnego w Polsce!), jeśli chcesz coś kupić za gotówkę. Koszt takiej operacji to 3 zł.

Na koniec okresu rozliczeniowego wszystkie transakcje wykonane w ramach limitu zostaną podsumowane do spłaty. Termin zapłaty mija 15. dnia kolejnego miesiąca kalendarzowego. Najpóźniej w tym dniu trzeba:

  • spłacić od razu cały wykorzystany limit, aby zapłacić za to 0 zł (RRSO 0%) lub
  • rozłożyć spłatę na 5 rat (RRSO 130,43%) i uregulować pierwszą z nich.

Podsumowanie spłaty

Informację o tym, ile wyniesie kwota do zapłaty w przypadku każdej z tych opcji, otrzymasz w podsumowaniu, które wyświetli się w aplikacji 1. dnia nowego miesiąca. Wyboru między tymi dwoma możliwościami możesz dokonać nawet w ostatniej chwili – nie trzeba składać żadnych dodatkowych wniosków. Po prostu klikasz w odpowiednią opcję w aplikacji!

Maksymalna kwota, o jaką możesz się starać, wynosi nawet do 7 000 zł. To, czy uda Ci się ją uzyskać, zależy od indywidualnej oceny Twojej zdolności kredytowej.

Miej na uwadze to, że limit jest odnawialny. Jeśli w trakcie miesiąca spłacisz część wykorzystanego limitu, kwota do wykorzystania powiększy się o wartość tej nadpłaty.

Wygodne płatności z kartą Visa

Jako posiadacz konta Wonga Pay, masz do dyspozycji dwa rodzaje kart płatniczych:

  • karta wirtualna Wonga Pay Visa – stanowi domyślną opcję i znajdziesz ją w aplikacji Wonga Pay natychmiast po założeniu konta. Jest od razu aktywna i można od razu wykonywać nią transakcje. Nic nie zapłacisz za jej wydanie. Kartę tę możesz włączyć np. do portfela Google Pay, aby wygodnie płacić przy użyciu telefonu z Androidem lub smartwatcha. Możesz też podpiąć pod nią miesięczne subskrypcje np. za serwisy streamingowe, aby automatycznie opłacać te usługi z konta Wonga Pay;
  • karta fizyczna Wonga Pay Visa – jest wydawana na wniosek złożony za pośrednictwem aplikacji. Dyspozycja ta będzie Cię kosztować 25 zł, a karta dotrze do Ciebie Pocztą Polską. Samodzielnie nadasz do niej PIN w aplikacji. W ten sam sposób zmienisz go w przyszłości.

Z karty możesz również korzystać do transakcji za granicą po korzystnym kursie Visa.

Masz pytania? Chętnie pomożemy.

+48 788 000 038

Zadzwoń

Nasi doradcy są dostępni: pon.–pt. 8:00–22:00, sob.–nd. 9:00–17:00 z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy. Kosz połączenia wg taryfy operatora.

Nasi doradcy są dostępni:
pon.–pt. 8:00–22:00
sob.–nd. 9:00–17:00
z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.
Koszt połączenia wg taryfy operatora.

W każdej sprawie napisz na:

W każdej sprawie napisz na:

W sprawie reklamacji napisz na:

W sprawie reklamacji napisz na: