Najczęstszymi powodami, dla których bankomat odmawia wypłaty pieniędzy są: brak środków na koncie, błędnie wprowadzone dane do systemu, niewystarczająca ilość gotówki w bankomacie, awaria systemu lub źle ustawione limity wypłat w aplikacji.
Powodów, dla których wypłata gotówki może okazać się być niemożliwa, może być kilka. Czasami wynikają one z naszych błędów, innym razem problem leży po stronie awarii systemu, uszkodzonego bankomatu czy niewystarczającej ilości gotówki w bankomacie. Zanim jednak będziemy kontaktować się z infolinią miejsca zajmującego się obsługą bankomatu, z którego nie możemy wypłacić pieniędzy, upewnij się, że:
• masz wystarczającą ilość środków na koncie,
• wprowadzone przez Ciebie dane (kod PIN do karty) są prawidłowe,
• Twoja karta nie jest zastrzeżona lub zablokowana,
• limity wypłat ustawione w aplikacji Wonga Pay umożliwiają Ci wypłatę pożądanej przez Ciebie kwoty.
W tym ostatnim przypadku przed pierwszą wypłatą z bankomatu warto sprawdzić, jakie limity są ustawione, ponieważ jeśli Twój limit dzienny to np. 200 zł, a chcesz wypłacić 400 zł, na pewno spotkasz się z odmową. Limity samodzielnie możesz zmienić z poziomu aplikacji.
W Wonga Pay aby zmienić limit wypłat wejdź w zakładkę „Karta”. Następnie kliknij na „Ustawienia karty”, potem na „Zmień limity transakcji”. Możesz zmienić zarówno dzienne limity transakcji, jak i te miesięczne według swoich potrzeb.
Pamiętaj, że wypłat możesz dokonywać zarówno kartą fizyczną, jak i telefonem czy zegarkiem. Sprawdź, jak to robić.
Nie podawaj nikomu swoich danych i nie daj się złapać na tzw. „oszustwo na aplikację” (np. płatne testy czy wynagrodzenie za założenie konta w aplikacji i udostępnienie danych).
Prowadzenie rachunku płatniczego, limit odnawialny, zakupy i usługi na raty, darmowe odroczenie płatności nawet do 45 dni.
W aplikacji, w sekcji Karta kliknij przycisk „Dodaj do G Pay” i postępuj zgodnie z instrukcjami na ekranie. W razie problemów – skontaktuj się z nami.
Usługa, dzięki której kupujesz coś teraz, a płacisz dopiero za jakiś czas. Może dotyczyć zarówno zakupów online, jak i offline. W Wonga Pay masz na to nawet do 45 dni.
Masz pytania? Chętnie pomożemy.
Nasi doradcy są dostępni: pon.–pt. 8:00–22:00, sob.–nd. 9:00–17:00 z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy. Kosz połączenia wg taryfy operatora.
Nasi doradcy są dostępni:
pon.–pt. 8:00–22:00
sob.–nd. 9:00–17:00
z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.
Koszt połączenia wg taryfy operatora.
W każdej sprawie napisz na:
W każdej sprawie napisz na:
W sprawie reklamacji napisz na:
W sprawie reklamacji napisz na: