Nie, wystarczy tylko zamknąć działanie apki w tle. Możesz też wyłączyć telefon przyciskiem „Wyłącz”.
Automatycznie wylogujemy Cię z aplikacji, kiedy ją zamkniesz. Twoje dane będą bezpieczne, a gdy zdecydujesz się znów wejść do aplikacji, po prostu klikasz ikonkę Wonga Pay i wpisujesz ustalony wcześniej kod PIN.
I tyle – zalogowano! Teraz możesz w pełni cieszyć się apką i korzystać z niej tak, jak lubisz najbardziej. Masz do dyspozycji płatności zbliżeniowe telefonem, zakupy na raty czy wypłaty gotówki z dowolnego bankomatu w Polsce (koszt wypłaty to 3 zł).
Co więcej, łatwo sprawdzisz termin spłaty limitu kredytowego lub rat, a także zerkniesz, ile środków masz jeszcze do wydania.
Ważne: jeśli wylogujesz się z poziomu apki, przy kolejnej próbie logowania będziesz przechodzić przez dodatkowy proces weryfikacji. Poprosimy Cię wtedy o podanie adresu e-mail oraz numeru telefonu, na który wyślemy Ci czasowy kod weryfikacyjny, aby upewnić się, że Ty to właśnie Ty.
Masz więc 3 opcje wylogowania:
• zamknięcie działania aplikacji w tle,
• wyłączenie telefonu,
• wylogowanie z poziomu aplikacji.
Wszystkie są dostępne i w pełni bezpieczne, ale wylogowanie z poziomu aplikacji Wonga Pay jest bardziej czasochłonne. Musimy wtedy sprawdzić więcej informacji, co może trochę potrwać. Jeśli po prostu zamkniesz działanie apki w tle i ponownie ją uruchomisz, logowanie będzie szybsze i łatwiejsze, nie wymagające dodatkowych kroków weryfikacji.
Nie podawaj nikomu swoich danych i nie daj się złapać na tzw. „oszustwo na aplikację” (np. płatne testy czy wynagrodzenie za założenie konta w aplikacji i udostępnienie danych).
Prowadzenie rachunku płatniczego, limit odnawialny, zakupy i usługi na raty, darmowe odroczenie płatności nawet do 45 dni.
W aplikacji, w sekcji Karta kliknij przycisk „Dodaj do G Pay” i postępuj zgodnie z instrukcjami na ekranie. W razie problemów – skontaktuj się z nami.
Usługa, dzięki której kupujesz coś teraz, a płacisz dopiero za jakiś czas. Może dotyczyć zarówno zakupów online, jak i offline. W Wonga Pay masz na to nawet do 45 dni.
Masz pytania? Chętnie pomożemy.
Nasi doradcy są dostępni: pon.–pt. 8:00–22:00, sob.–nd. 9:00–17:00 z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy. Kosz połączenia wg taryfy operatora.
Nasi doradcy są dostępni:
pon.–pt. 8:00–22:00
sob.–nd. 9:00–17:00
z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.
Koszt połączenia wg taryfy operatora.
W każdej sprawie napisz na:
W każdej sprawie napisz na:
W sprawie reklamacji napisz na:
W sprawie reklamacji napisz na: