Zastrzeż kartę. Zrobisz to poprzez aplikację albo infolinię Wonga Pay.
Utracona lub skradziona karta to sytuacja, która wymaga natychmiastowej reakcji. Im szybciej ją zastrzeżesz, tym mniejsze ryzyko, że niepowołanej osobie uda się wykonać jakąś transakcję przy użyciu Twoich pieniędzy.
Zastrzec kartę możesz samodzielnie w aplikacji Wonga Pay, klikając w zakładkę Karta i postępuj zgodnie ze znajdującymi się tam wskazówkami lub dzwoniąc na infolinię +48 788 000 038. Koszt połączenia zależy od taryfy przyjętej przez Twojego operatora. Infolinia jest dostępna od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 22:00, a w soboty i niedziele – 9:00 – 17:00, poza dniami ustawowo wolnymi od pracy.
Pamiętaj, że zastrzeżenie to proces nieodwracalny. Skradziona karta będzie wyłączona z użytku i nie będzie możliwości cofnięcia tego działania. Po zastrzeżeniu możesz oczywiście zamówić nową kartę fizyczną (poniesiesz wtedy jednorazową opłatę w wysokości 25 zł).
Nie podawaj nikomu swoich danych i nie daj się złapać na tzw. „oszustwo na aplikację” (np. płatne testy czy wynagrodzenie za założenie konta w aplikacji i udostępnienie danych).
Prowadzenie rachunku płatniczego, limit odnawialny, zakupy i usługi na raty, darmowe odroczenie płatności nawet do 45 dni.
W aplikacji, w sekcji Karta kliknij przycisk „Dodaj do G Pay” i postępuj zgodnie z instrukcjami na ekranie. W razie problemów – skontaktuj się z nami.
Usługa, dzięki której kupujesz coś teraz, a płacisz dopiero za jakiś czas. Może dotyczyć zarówno zakupów online, jak i offline. W Wonga Pay masz na to nawet do 45 dni.
Masz pytania? Chętnie pomożemy.
Nasi doradcy są dostępni: pon.–pt. 8:00–22:00, sob.–nd. 9:00–17:00 z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy. Kosz połączenia wg taryfy operatora.
Nasi doradcy są dostępni:
pon.–pt. 8:00–22:00
sob.–nd. 9:00–17:00
z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.
Koszt połączenia wg taryfy operatora.
W każdej sprawie napisz na:
W każdej sprawie napisz na:
W sprawie reklamacji napisz na:
W sprawie reklamacji napisz na: