Dokładnie opisz problem, a następnie wyślij wiadomość na adres e-mail: [email protected] techniczne uzyskasz też na infolinii Wonga Pay, dzwoniąc po numer: +48 788 000 038.
Każdego dnia nad poprawnym działaniem aplikacji pracuje zespół naszych specjalistów. Mimo to nie mamy wpływu na wszystko. Czasem mogą więc pojawić się drobne błędy utrudniające korzystanie z aplikacji. Jeśli zauważysz awarię lub blokadę aplikacji Wonga Pay i zgłosisz nam to, zrobimy wszystko, by Ci pomóc.
Co zrobić, jeśli aplikacja Wonga Pay nie działa? Jak najszybciej skontaktuj się z nami i opisz sytuację. Możesz napisać do nas wiadomość na adres [email protected] albo zadzwonić pod numer +48 788 000 038 i porozmawiać z naszym doradcą.
Sprawdź, dlaczego nie możesz zwiększyć limitu
Kontakt telefoniczny z nami jest możliwy od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00–22:00, a w soboty i niedziele – 9:00–17:00. Jesteśmy do Twojej dyspozycji zawsze poza dniami ustawowo wolnymi od pracy. Koszt połączenia zależy od taryfy Twojego operatora.
Wskazówka: pamiętaj o tym, że w naszym systemie najczęściej nie widać na pierwszy rzut oka, dlaczego Wonga Pay nie działa u Ciebie. Dokładne opisanie problemu bardzo ułatwi nam znalezienie i wyeliminowanie jego przyczyny.
Nie podawaj nikomu swoich danych i nie daj się złapać na tzw. „oszustwo na aplikację” (np. płatne testy czy wynagrodzenie za założenie konta w aplikacji i udostępnienie danych).
Prowadzenie rachunku płatniczego, limit odnawialny, zakupy i usługi na raty, darmowe odroczenie płatności nawet do 45 dni.
W aplikacji, w sekcji Karta kliknij przycisk „Dodaj do G Pay” i postępuj zgodnie z instrukcjami na ekranie. W razie problemów – skontaktuj się z nami.
Usługa, dzięki której kupujesz coś teraz, a płacisz dopiero za jakiś czas. Może dotyczyć zarówno zakupów online, jak i offline. W Wonga Pay masz na to nawet do 45 dni.
Masz pytania? Chętnie pomożemy.
Nasi doradcy są dostępni: pon.–pt. 8:00–22:00, sob.–nd. 9:00–17:00 z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy. Kosz połączenia wg taryfy operatora.
Nasi doradcy są dostępni:
pon.–pt. 8:00–22:00
sob.–nd. 9:00–17:00
z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.
Koszt połączenia wg taryfy operatora.
W każdej sprawie napisz na:
W każdej sprawie napisz na:
W sprawie reklamacji napisz na:
W sprawie reklamacji napisz na: