Zastrzeżenie karty Wonga Pay Visa jest nieodwracalne. Możesz to zrobić samodzielnie w aplikacji.
Zastrzeżenie karty oznacza jej całkowite wyłączenie z użytku. Jeśli to zrobisz, nie będzie można wykonywać nią żadnych transakcji – ani płacić za zakupy stacjonarne lub w sklepach online, ani wypłacać gotówki z bankomatu. Kartę warto (a czasem nawet trzeba) zastrzec, jeśli:
Pamiętaj o tym, że odblokowanie zastrzeżonej karty nie jest możliwe, bo jest to proces nieodwracalny.
Kartę do rachunku płatniczego Wonga Pay możesz zastrzec na dwa sposoby – bezpośrednio w aplikacji lub telefonicznie (tel. 86 216 13 76, 801 50 80 50 lub 86 216 11 70). Opłata za połączenie będzie zgodna z taryfą Twojego operatora.
Po zastrzeżeniu karty otrzymasz bezpłatnie nową, wirtualną kartę Visa, która zastąpi tę zastrzeżoną. Zamówienie karty fizycznej będzie się natomiast wiązać z jednorazową opłatą (25 zł).
Zwróć uwagę na to, by zrobić to jak najszybciej – gdy tylko zorientujesz się, że nie możesz znaleźć karty. Dzięki temu unikniesz straty pieniędzy, jeśli złodziej zdecyduje się na jej użycie.
Nie podawaj nikomu swoich danych i nie daj się złapać na tzw. „oszustwo na aplikację” (np. płatne testy czy wynagrodzenie za założenie konta w aplikacji i udostępnienie danych).
Prowadzenie rachunku płatniczego, limit odnawialny, zakupy i usługi na raty, darmowe odroczenie płatności nawet do 45 dni.
W aplikacji, w sekcji Karta kliknij przycisk „Dodaj do G Pay” i postępuj zgodnie z instrukcjami na ekranie. W razie problemów – skontaktuj się z nami.
Usługa, dzięki której kupujesz coś teraz, a płacisz dopiero za jakiś czas. Może dotyczyć zarówno zakupów online, jak i offline. W Wonga Pay masz na to nawet do 45 dni.
Masz pytania? Chętnie pomożemy.
Nasi doradcy są dostępni: pon.–pt. 8:00–22:00, sob.–nd. 9:00–17:00 z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy. Kosz połączenia wg taryfy operatora.
Nasi doradcy są dostępni:
pon.–pt. 8:00–22:00
sob.–nd. 9:00–17:00
z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.
Koszt połączenia wg taryfy operatora.
W każdej sprawie napisz na:
W każdej sprawie napisz na:
W sprawie reklamacji napisz na:
W sprawie reklamacji napisz na: