Wszystkie tematy

Jak zastrzec kartę Wonga Pay?

Aktualizacja:

02.10.2023

Zastrzeżenie karty Wonga Pay Visa jest nieodwracalne. Możesz to zrobić samodzielnie w aplikacji.

Zastrzeżenie karty Wonga Pay

Zastrzeżenie karty oznacza jej całkowite wyłączenie z użytku. Jeśli to zrobisz, nie będzie można wykonywać nią żadnych transakcji – ani płacić za zakupy stacjonarne lub w sklepach online, ani wypłacać gotówki z bankomatu. Kartę warto (a czasem nawet trzeba) zastrzec, jeśli:

  • zgubisz kartę lub telefon, na którym się znajduje,
  • karta lub telefon zostaną skradzione lub przywłaszczone przez inną osobę,
  • karta zostanie zatrzymana w bankomacie z powodu błędu urządzenia lub wpisania nieprawidłowego PIN-u,
  • zauważysz w historii transakcji pozycje, które nie powinny się w niej znaleźć.

Pamiętaj o tym, że odblokowanie zastrzeżonej karty nie jest możliwe, bo jest to proces nieodwracalny.

Zastrzeżenie karty Wonga Pay – ważne informacje

Kartę do rachunku płatniczego Wonga Pay możesz zastrzec na dwa sposoby – bezpośrednio w aplikacji lub telefonicznie (tel. 86 216 13 76, 801 50 80 50 lub 86 216 11 70). Opłata za połączenie będzie zgodna z taryfą Twojego operatora.

Po zastrzeżeniu karty otrzymasz bezpłatnie nową, wirtualną kartę Visa, która zastąpi tę zastrzeżoną. Zamówienie karty fizycznej będzie się natomiast wiązać z jednorazową opłatą (25 zł).

Zwróć uwagę na to, by zrobić to jak najszybciej – gdy tylko zorientujesz się, że nie możesz znaleźć karty. Dzięki temu unikniesz straty pieniędzy, jeśli złodziej zdecyduje się na jej użycie.

Masz pytania? Chętnie pomożemy.

+48 788 000 038

Zadzwoń

Nasi doradcy są dostępni: pon.–pt. 8:00–22:00, sob.–nd. 9:00–17:00 z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy. Kosz połączenia wg taryfy operatora.

Nasi doradcy są dostępni:
pon.–pt. 8:00–22:00
sob.–nd. 9:00–17:00
z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.
Koszt połączenia wg taryfy operatora.

W każdej sprawie napisz na:

W każdej sprawie napisz na:

W sprawie reklamacji napisz na:

W sprawie reklamacji napisz na: