Kod PIN nadasz swojej karcie w aplikacji Wonga Pay, w sekcji Ustawienia karty.
Nadanie PIN-u nie jest czasochłonne ani skomplikowane. Postępuj zgodnie ze wskazówkami:
1. Otwórz aplikację Wonga Pay.
2. Kliknij na dole w Karta.
3. Kliknij w sekcję Ustawienia karty.
4. Kliknij w Nadaj PIN do karty.
5. Wymyśl i podaj swój nowy PIN. Powinien być inny niż do aplikacji. Nie ustawiaj kodu składającego się z ciągu tych samych lub następujących po sobie cyfr (np. 2222 bądź 1234). Rok urodzenia również nie jest najlepszym pomysłem.
6. Powtórz 4-cyfrowy PIN do karty.
7. Podaj kod do aplikacji.
8. Zapamiętaj swój nowy PIN.
Chcesz zmienić PIN do karty Wonga Pay Visa? Zrobisz w podobny sposób!
Kliknij Karta ➔ Ustawienia karty ➔ Zmień PIN do karty ➔ Wpisz nowy PIN do karty ➔ Powtórz nowy PIN do karty ➔ Podaj kod do aplikacji ➔ Gotowe!
Co jaki czas warto zmieniać PIN do karty? Najlepiej regularnie co 3 miesiące, a jeśli obawiasz się, że został on zauważony przez osobę trzecią – zrób to najszybciej, jak to możliwe. Pamiętaj, że PIN do karty płatniczej jest kluczem do Twoich finansów, dlatego warto zapewnić mu jak najlepszą ochronę.
Nadanie PIN-u do karty jest niezbędne do wykonania następujących działań:
• aktywacja fizycznej karty Wonga Pay Visa,
• wypłata gotówki z bankomatu (zarówno kartą wirtualną, jak i fizyczną),
• płatność kartą fizyczną w sklepach powyżej kwoty 100 zł.
Nie podawaj nikomu swoich danych i nie daj się złapać na tzw. „oszustwo na aplikację” (np. płatne testy czy wynagrodzenie za założenie konta w aplikacji i udostępnienie danych).
Prowadzenie rachunku płatniczego, limit odnawialny, zakupy i usługi na raty, darmowe odroczenie płatności nawet do 45 dni.
W aplikacji, w sekcji Karta kliknij przycisk „Dodaj do G Pay” i postępuj zgodnie z instrukcjami na ekranie. W razie problemów – skontaktuj się z nami.
Usługa, dzięki której kupujesz coś teraz, a płacisz dopiero za jakiś czas. Może dotyczyć zarówno zakupów online, jak i offline. W Wonga Pay masz na to nawet do 45 dni.
Masz pytania? Chętnie pomożemy.
Nasi doradcy są dostępni: pon.–pt. 8:00–22:00, sob.–nd. 9:00–17:00 z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy. Kosz połączenia wg taryfy operatora.
Nasi doradcy są dostępni:
pon.–pt. 8:00–22:00
sob.–nd. 9:00–17:00
z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.
Koszt połączenia wg taryfy operatora.
W każdej sprawie napisz na:
W każdej sprawie napisz na:
W sprawie reklamacji napisz na:
W sprawie reklamacji napisz na: