Dlaczego nie widzę dokonanej transakcji w historii moich transakcji?

Aktualizacja:

12.06.2023

Płatności i transakcje dokonywane kartą Wonga Pay Visa będą widoczne w aplikacji w historii transakcji po ich zaksięgowaniu, które zwykle trwa do końca następnego dnia roboczego po otrzymaniu zlecenia płatniczego, czyli zaksięgowania środków.

Historia transakcji

Płatności dokonywane kartą Wonga Pay Visa są pobierane od razu z dostępnego limitu lub Twoich środków, które masz na koncie Wonga Pay. Zrealizowanych płatności nie zobaczysz od razu w historii transakcji. Informacja ta pojawi się w aplikacji zwykle do końca następnego dnia roboczego po otrzymaniu zlecenia płatniczego, czyli zaksięgowania środków.

W razie pytań lub wątpliwości skontaktuj się z nami pod numerem +48 788 000 038 – opłata za połączenie jest zgodna z taryfą danego operatora.

Masz pytania? Chętnie pomożemy.

+48 788 000 038

Zadzwoń

Nasi doradcy są dostępni: pon.–pt. 8:00–22:00, sob.–nd. 9:00–17:00 z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy. Kosz połączenia wg taryfy operatora.

Nasi doradcy są dostępni:
pon.–pt. 8:00–22:00
sob.–nd. 9:00–17:00
z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.
Koszt połączenia wg taryfy operatora.

W każdej sprawie napisz na:

W każdej sprawie napisz na:

W sprawie reklamacji napisz na:

W sprawie reklamacji napisz na: