Płatności i transakcje dokonywane kartą Wonga Pay Visa będą widoczne w aplikacji w historii transakcji po ich zaksięgowaniu, które zwykle trwa do końca następnego dnia roboczego po otrzymaniu zlecenia płatniczego, czyli zaksięgowania środków.
Płatności dokonywane kartą Wonga Pay Visa są pobierane od razu z dostępnego limitu lub Twoich środków, które masz na koncie Wonga Pay. Zrealizowanych płatności nie zobaczysz od razu w historii transakcji. Informacja ta pojawi się w aplikacji zwykle do końca następnego dnia roboczego po otrzymaniu zlecenia płatniczego, czyli zaksięgowania środków.
W razie pytań lub wątpliwości skontaktuj się z nami pod numerem +48 788 000 038 – opłata za połączenie jest zgodna z taryfą danego operatora.
Nie podawaj nikomu swoich danych i nie daj się złapać na tzw. „oszustwo na aplikację” (np. płatne testy czy wynagrodzenie za założenie konta w aplikacji i udostępnienie danych).
Prowadzenie rachunku płatniczego, limit odnawialny, zakupy i usługi na raty, darmowe odroczenie płatności nawet do 45 dni.
W aplikacji, w sekcji Karta kliknij przycisk „Dodaj do G Pay” i postępuj zgodnie z instrukcjami na ekranie. W razie problemów – skontaktuj się z nami.
Usługa, dzięki której kupujesz coś teraz, a płacisz dopiero za jakiś czas. Może dotyczyć zarówno zakupów online, jak i offline. W Wonga Pay masz na to nawet do 45 dni.
Masz pytania? Chętnie pomożemy.
Nasi doradcy są dostępni: pon.–pt. 8:00–22:00, sob.–nd. 9:00–17:00 z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy. Kosz połączenia wg taryfy operatora.
Nasi doradcy są dostępni:
pon.–pt. 8:00–22:00
sob.–nd. 9:00–17:00
z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.
Koszt połączenia wg taryfy operatora.
W każdej sprawie napisz na:
W każdej sprawie napisz na:
W sprawie reklamacji napisz na:
W sprawie reklamacji napisz na: