Wszystkie tematy

Dlaczego mój limit został zablokowany?

Aktualizacja:

25.05.2023

Tymczasowo zablokujemy Twój limit środków, jeśli przekroczysz czas na spłatę. Blokada pojawi się po 1 dniu od daty terminu płatności.

Jeśli zauważysz, że nie możesz korzystać z limitu, choć jego kwota na aktualny miesiąc nie została jeszcze przekroczona, najpewniej jest to spowodowane blokadą limitu z naszej strony. Stanie się tak, gdy przekroczysz termin spłaty limitu lub jednej z rat o co najmniej 1 dzień.

Informację o tym znajdziesz w aplikacji Wonga Pay. Pojawi się na ekranie głównym od razu po zalogowaniu – nie sposób jej przeoczyć.

Wyłączenie blokady limitu Wonga Pay

Blokada limitu Wonga Pay nie jest działaniem nieodwracalnym. Trwa tak długo, aż spłacisz swoje zobowiązanie – całą kwotę limitu z ostatniego okresu lub aktualną ratę, w zależności od konkretnej sytuacji. Aby to zrobić:

  1. Kliknij przycisk Wpłać środki.
  2. Przelej odpowiednią kwotę z innego konta na swój rachunek Wonga Pay.
  3. Zatwierdź transakcję.

Wpłacone środki zostaną automatycznie pobrane jako spłata zadłużenia. Limit odblokuje się od razu po uregulowaniu należności i możesz z niego korzystać tak, jak wcześniej. Nie będzie to skutkować żadnymi innymi konsekwencjami.

Skontaktuj się z nami, jeśli napotkasz na problemy z odblokowaniem limitu. Zadzwoń: +48 788 000 038. Koszt połączenia zależy od taryfy, jaką przyjął Twój operator.

Masz pytania? Chętnie pomożemy.

+48 788 000 038

Zadzwoń

Nasi doradcy są dostępni: pon.–pt. 8:00–22:00, sob.–nd. 9:00–17:00 z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy. Kosz połączenia wg taryfy operatora.

Nasi doradcy są dostępni:
pon.–pt. 8:00–22:00
sob.–nd. 9:00–17:00
z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.
Koszt połączenia wg taryfy operatora.

W każdej sprawie napisz na:

W każdej sprawie napisz na:

W sprawie reklamacji napisz na:

W sprawie reklamacji napisz na: