Tymczasowo zablokujemy Twój limit środków, jeśli przekroczysz czas na spłatę. Blokada pojawi się po 1 dniu od daty terminu płatności.
Jeśli zauważysz, że nie możesz korzystać z limitu, choć jego kwota na aktualny miesiąc nie została jeszcze przekroczona, najpewniej jest to spowodowane blokadą limitu z naszej strony. Stanie się tak, gdy przekroczysz termin spłaty limitu lub jednej z rat o co najmniej 1 dzień.
Informację o tym znajdziesz w aplikacji Wonga Pay. Pojawi się na ekranie głównym od razu po zalogowaniu – nie sposób jej przeoczyć.
Blokada limitu Wonga Pay nie jest działaniem nieodwracalnym. Trwa tak długo, aż spłacisz swoje zobowiązanie – całą kwotę limitu z ostatniego okresu lub aktualną ratę, w zależności od konkretnej sytuacji. Aby to zrobić:
Wpłacone środki zostaną automatycznie pobrane jako spłata zadłużenia. Limit odblokuje się od razu po uregulowaniu należności i możesz z niego korzystać tak, jak wcześniej. Nie będzie to skutkować żadnymi innymi konsekwencjami.
Skontaktuj się z nami, jeśli napotkasz na problemy z odblokowaniem limitu. Zadzwoń: +48 788 000 038. Koszt połączenia zależy od taryfy, jaką przyjął Twój operator.
Nie podawaj nikomu swoich danych i nie daj się złapać na tzw. „oszustwo na aplikację” (np. płatne testy czy wynagrodzenie za założenie konta w aplikacji i udostępnienie danych).
Prowadzenie rachunku płatniczego, limit odnawialny, zakupy i usługi na raty, darmowe odroczenie płatności nawet do 45 dni.
W aplikacji, w sekcji Karta kliknij przycisk „Dodaj do G Pay” i postępuj zgodnie z instrukcjami na ekranie. W razie problemów – skontaktuj się z nami.
Usługa, dzięki której kupujesz coś teraz, a płacisz dopiero za jakiś czas. Może dotyczyć zarówno zakupów online, jak i offline. W Wonga Pay masz na to nawet do 45 dni.
Masz pytania? Chętnie pomożemy.
Nasi doradcy są dostępni: pon.–pt. 8:00–22:00, sob.–nd. 9:00–17:00 z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy. Kosz połączenia wg taryfy operatora.
Nasi doradcy są dostępni:
pon.–pt. 8:00–22:00
sob.–nd. 9:00–17:00
z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.
Koszt połączenia wg taryfy operatora.
W każdej sprawie napisz na:
W każdej sprawie napisz na:
W sprawie reklamacji napisz na:
W sprawie reklamacji napisz na: